Pomoc i reklamacje

Tusz nie jest widoczny przez drukarkę, wyświetla błąd lub nie drukuje

- proszę upewnić się, czy tusz został właściwie zamontowany.

- sprawdzić czy na pewno ze wszystkich tuszów zostały odklejone/zdjęte zabezpieczenia.

- proszę wyciągnąć tusze z drukarki po czym wyłączyć ją z prądu na 3 minuty. Następnie uruchomić ponownie i ponownie włożyć tusze. Jeśli nie pomoże, ponowić procedurę jeszcze raz.

- w przypadku tuszów z głowicą proszę przetrzeć styki kartridża i upewnić się, że wydobywa się z niego atrament

- w przypadku tuszów bez głowicy proszę upewnić się, że folia znajdująca się przy dyszy kartridża została przebita i wydobywa się z niej tusz. Proszę też sprawdzić, czy żółta naklejka (u góry kartridża) zapewniająca dopływ powietrza została odklejona. Należy włożyć (np. igłę, spinacz…) do oporu w otwór znajdujący się pod tą naklejką tak, aby go udrożnić.

- w przypadku okresu zimowego, ujemnych temperatur proszę o umieszczenie kartridża na parę godzin w pobliżu źródła ciepła. Podczas transportu w takich temperaturach może nastąpić zmiana gęstości tuszu, przy temperaturze pokojowej po jakimś czasie gęstość powinna się unormować.

- uruchomić komputer przy podłączonej drukarce. Wejść w: START -> URZĄDZENIA I DRUKARKI. Wcisnąć prawym przyciskiem myszy na danej drukarce i wybrać z menu: "Preferencje drukowania". Tam w zależności od marki drukarki odnaleźć zakładkę KONSERWACJA i wykonać czynności związane z: "czyszczeniem dysz”.

Jeśli żaden z punktów nie pomoże, prosimy kolejno wyciągać pojedyncze tusze sprawdzając pozostałe w celu ustalenia uszkodzonego i zgłosić na niego reklamację na maila info@abcdruku.pl Proszę o umieszczenie w mailu: numeru zamówienia/imienia i nazwiska, modelu urządzenia, opisu usterki, zeskanowaną stronę z przykładowym wydrukiem i informację, czy wykonanie powyższych czynności wpłynęło w jakiś sposób na problem.


Toner nie jest widoczny przez drukarkę, bądź wyświetla błąd.

- proszę upewnić się, czy toner został właściwie zamontowany

- sprawdzić czy na pewno zostały wyciągnięte wszystkie zabezpieczenia (taśma, papier itp.)

- wyciągnąć toner z drukarki, lekko potrząsnąć i popukać w celu wyrównania proszku.

- sprawdzić, czy wałek światłoczuły tonera (zielonkawy owal na całej długości tonera, czasami przykryty plastikową osłoną) nie jest brudny. Jeśli tak proszę o jego delikatne przetarcie, tak aby go nie zarysować.

-  w przypadku tonerów do drukarek Brother prosimy o kontakt na adres mailowy info@abcdruku.pl W przypadku innych marek proszę wyciągnąć toner z drukarki po czym wyłączyć ją z prądu na 3 minuty. Następnie uruchomić ponownie i ponownie włożyć toner. Jeśli nie pomoże, ponowić procedurę jeszcze raz.

Jeśli żaden z punktów nie pomoże, prosimy wyciągać toner i zgłosić na niego reklamację na maila info@abcdruku.pl Proszę o umieszczenie w mailu: numeru zamówienia/imienia i nazwiska, modelu urządzenia, opisu usterki, zeskanowaną stronę z przykładowym wydrukiem i informację, czy wykonanie powyższych czynności wpłynęło w jakiś sposób na problem.

Gwarancja oraz realizacja reklamacji obowiązuje tylko na terenie Polski. W razie zastrzeżeń co do poprawnego funkcjonowania produktu prosimy o kontakt w celu ustalenia kolejnych czynności.  

Reklamacje na produkty oryginalne posiadające gwarancje producenta są realizowane na zasadach odpowiadającym danemu producentowi i są zależne od daty znajdującej się na opakowaniu produktu. 

Reklamacje na tusze i tonery zamienne są realizowane przez naszą firmę.   W przypadku wystąpienia problemu z jakimkolwiek produktem prosimy o kontakt w tej sprawie. Często udaje się taki problem rozwiązać telefonicznie/mailowo. Jeżeli nie ma możliwości zdalnego rozwiązania problemu wtedy informujemy klienta o możliwości złożenia reklamacji i procedurze.     

Dokładamy wszelkich starań, aby reklamacje były rozpatrywane w trybie ekspresowym. Natomiast w sporadycznych przypadkach mogą się one przedłużyć maksymalnie do 23 dni roboczych z przyczyn od nas niezależnych.     

W przypadku wadliwości produktu i jego reklamacji w pierwszej kolejności podejmowana jest próba rozwiązania problemu, bądź naprawy produktu. Gdy problem nadal będzie występował wtedy następuje wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy w zależności od rodzaju problemu i prawdopodobieństwa jego rozwiązania. Jeżeli wymiana produktu nie rozwiąże problemu następuje jego zwrot jednoznaczny ze zwrotem pieniędzy za zakup.

Marka PRISM oprócz gwarancji na produkt (tusze, tonery, materiały eksploatacyjne) daje również 6 miesięczną gwarancję na urządzenie w którym stosowane są produkty tej marki. W przypadku uszkodzenia w tym czasie urządzenia z winy produktów marki PRISM urządzenie naprawiane jest na koszt producenta Prism pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia problemu i otrzymaniu instrukcji w jaki sposób będzie przebiegała procedura naprawy.



Mapa strony | Kontakt | Formy płatności | Regulamin | Pomoc i reklamacje | Dostawa i dostępność