Regulamin

I. O NAS

1. Kupując w „www.ABCdruku.pl” dokonują Państwo zakupu w firmie:

A.B.C.  Sebastian Kinast
ul. Westerplatte 17/01
58-100 Świdnica
NIP: 884-262-35-10
REGON: 021318668
Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej nr 18901 prowadzony przez Prezydent Miasta Świdnicy
BNP PARIBAS
90 2340 0009 0940 2400 0000 0446

2. Akceptacja formularza zakupu jest jednoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu.

3. W sklepie internetowym „www.abcdruku.pl” może złożyć zamówienie każda osoba pełnoletnia posiadająca zdolność do czynności prawnych.

4. Produkty występujące w  www.abcdruku.pl  nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Klient akceptując formularz zakupu składa ofertę kupna danego towaru, nie  jest to jednoznaczne z natychmiastowym zawarciem umowy. Właściciel zastrzega sobie prawo do anulowania oferty kupna klienta w przypadku błędu spowodowanego nieuwagą człowieka lub brakiem danego towaru na magazynie. Oczywiście klient zostanie poinformowany o takim fakcie, a ewentualne pieniądze wpłacone za towar zostaną zwrócone.

5. Wystawiamy zarówno faktury VAT jak i paragony.

II. JAKOŚĆ PRODUKTÓW

1. Sprzedawane przez nas produkty są najwyższej jakości. Nie są one w żaden sposób przez nas modyfikowane czy uzupełniane.

2. Wszystkie produkty posiadają odpowiednią gwarancję danego producenta.

3. Produkty są zapakowane w fabryczne pudełka.


4. Wydajność podawana na stronie dotyczy maksymalnej ilości wydruków w formacie A4 przy 5% pokryciu strony

III. ZAMÓWIENIA

1. Zamówienie jest tworzone na podstawie produktów znajdujących się w koszyku. Produkty dodaje się do koszyka poprzez wciśnięcie ikonki „koszyka” przy danym towarze.

2. Klient po wypełnieniu wszystkich wskazanych pól w formularzu zamówienia i zaakceptowaniu go otrzyma na e-maila potwierdzenie wraz ze wszystkimi danymi potrzebnymi do realizacji płatności.

3. Podczas finalizowania zamówienia może zostać, chodź nie musi utworzone konto użytkownika w systemie, przy pomocy którego klient może monitorować swoje zamówienia i etapy realizacji.


4. W przypadku przesyłek płatnych przy odbiorze zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji telefonicznej lub e-mailowej danego zamówienia.

5. W razie błędów popełnionych w formularzu zakupu przez klienta, musi on nas o tym fakcie poinformować przed procedurą rozpoczęcia zamówienia. W przeciwnym wypadku ponosi on odpowiedzialność za problemy związane z transportem i ewentualnymi kosztami.

6. W razie prób wyłudzeń, podawania fałszywych danych, czy dokonywania zakupów na czyjeś konto, będziemy zgłaszać takie sytuacje do odpowiednich władz.

7. Wypełnienie formularza z danymi Klienta jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie tych danych przez naszą firmę w celu realizacji zamówienia i dostawy. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych oraz ich poprawek, a także usunięcia ich z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997r., Dz.U. nr 133, poz.883).

8. Zasady obowiązujące w sklepie www.abcdruku.pl dotyczą wyłącznie wysyłki na terenie Polski.

9. W przypadku niewywiązania się z zamówienia, firma A.B.C. Sebastian Kinast może domagać się od zamawiającego zwrotu kosztów jakie poniosła na realizację tego zamówienia (tj. kosztów transportu, kosztów sprowadzenia produktu, pakowania...).

IV. SPOSOBY PŁATNOŚCI

1. Przelew na konto. Klient jest zobowiązany do wykonania przelewu na konto firmowe podając w odbiorcy przelewu dane naszej firmy, a w tytule numer zamówienia. Może też dokonać płatności elektronicznej za pośrednictwem PayU. Wtedy należy postępować zgodnie z informacjami pojawiającymi się na ekranie.


2. Płatne przy odbiorze. Klient wybierając tę opcję płatności zobowiązuje się do odebrania i zapłacenia za zakupione produkty. W przypadku kiedy klient jest nieobecny w momencie dostarczenia przesyłki przez listonosza, powinien odebrać towar w ciągu 7 dni z oddziału Poczty do jakiego została skierowana jego przesyłka. 

3. Odbiór osobisty. Klient ma możliwość odbioru zamówionego towaru w siedzibie naszej firmy. Po wybraniu tej opcji towar zostaje zarezerwowany dla klienta na okres 3 dni. Odbioru można dokonać po otrzymaniu informacji o takiej możliwość, albo po skontaktowaniu się z nami i potwierdzeniu dostępności towaru.

4. W przypadku płatności za pośrednictwem PayU kwota prowizji (3.5% wartości zamówionych towarów) widnieje jako osobna pozycja na fakturze/paragonie. Jest to kwota pobierana przez PayU za możliwość wykonania szybkiego przelewu i nie podlega zwrotowi.


V. DOSTAWA

Koszty dostawy zawsze znajdują się na fakturze/paragonie.
Za wysyłkę płaci się tylko raz niezależnie od ilości zamówionego towaru.



Dostępność:


NA MAGAZYNIE - towar znajduje się aktualnie na naszym magazynie. W przypadku zamówienia kurierem do godz. 13:00 / Pocztą do godz. 13:00 i opłacenia jej, bądź wybrania przesyłki płatnej przy odbiorze, towar wysyłany jest tego samego dnia. Dotyczy to 99% przypadków (Mogą zdarzyć się sytuacje losowe, które uniemożliwią wysyłkę danego dnia.).


48H - towar znajduje się na magazynie dostawcy. W przypadku zamówienia zostanie sprowadzony i wysłany w ciągu 48h.


ZAPYTAJ - prosimy o kontakt w celu sprawdzenia ceny i dostępności na dany towar.


BRAK - aktualnie brak towaru zarówno na naszym magazynie jak i magazynie dostawcy.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA – czas dostawy z uwzględnieniem dostępności dla danego produktu. (W przypadku zamówienia wielu produktów, paczka wysyłana jest w dniu w którym będzie dostępny ostatni z zamówionych produktów)



Rodzaje dostawy:


Odbiór osobisty
Zamówiony towar można odebrać po otrzymaniu od nas informacji o możliwości odbioru w siedzibie firmy: ABCdruku  ul.Westerplatte 17  58-100 Świdnica w pn. - pt.  godz. 8:00 - 16:00 (bądź w innych godzinach po wcześniejszym ustaleniu). Płatność następuje gotówką przy odbiorze.

List polecony priorytetowy
Towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej po otrzymaniu wpłaty. O wysyłce są Państwo informowani mailowo. Poczta Polska powinna dostarczyć paczkę w ciągu 24h-48h. W przypadku gdyby paczka nie dotarła do Państwa w ciągu 7 dni od dnia otrzymania od nas informacji o jej wysłaniu, prosimy o kontakt.
Ten rodzaj transportu dotyczy jedynie: Tuszów, Folii barwiących i Papieru fotograficznego.

Kurier
Towar wysyłany jest po otrzymaniu wpłaty. Paczki dostarczane są na następny dzień roboczy. Zarówno wysyłka jak i czas dostawy dotyczy 99% paczek z uwagi na różne, niezależne sytuacje. O wysyłce są Państwo informowanie mailowo. Mail zawiera wszystkie potrzebne informacje oraz numer listu przewozowego dający możliwość monitorowania przesyłki. Można spróbować skontaktować się z kurierem i poprosić o informację w jakich godzinach planuje dostarczyć zamówiony towar. Kurierzy rozwożą paczki tylko w dni robocze. Nie mają obowiązku kontaktowania się przed dostarczeniem paczki, ale zawsze w razie potrzeby można napisać taką prośbę w uwagach. Prosimy przy kurierze sprawdzić czy zawartość paczki nie została uszkodzona w transporcie. W razie uszkodzenia prosimy sporządzić protokół wraz z kurierem, który będzie potrzebny przy ewentualnej reklamacji.

Kurier pobranie
Towar wysyłany jest po złożeniu zamówienia, natomiast płatność następuje gotówką w momencie odbioru towaru od kuriera. Paczki dostarczane są na następny dzień roboczy.  Zarówno wysyłka jak i czas dostawy dotyczy 99% paczek z uwagi na różne, niezależne sytuacje. O wysyłce są Państwo informowanie mailowo. Mail zawiera wszystkie potrzebne informacje oraz numer listu przewozowego dający możliwość monitorowania przesyłki. Można spróbować skontaktować się z kurierem i poprosić o informację w jakich godzinach planuje dostarczyć zamówiony towar. Kurierzy rozwożą paczki tylko w dni robocze. Nie mają obowiązku kontaktowania się przed dostarczeniem paczki, ale zawsze w razie potrzeby można napisać taką prośbę w uwagach. Prosimy przy kurierze sprawdzić czy zawartość paczki nie została uszkodzona w transporcie. W razie uszkodzenia prosimy sporządzić protokół wraz z kurierem, który będzie potrzebny przy ewentualnej reklamacji.


Dowóz na terenie Świdnicy
W przypadku zamówienia, towar jest dostarczany na terenie Świdnicy w godz. 16:00 - 18:00. Dzień dostarczenia zależy od statusu dostępności na dany produkt. Płatność gotówką następuje w momencie odbioru przesyłki.



VII. GWARANCJA I ZWROT

1. Klient może zrezygnować z zamówienia w czasie do 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru, jeżeli produkt nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony, a opakowanie jest w nienaruszonym stanie. W przypadku chęci zwrotu prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie mailowo lub telefonicznie. W zależności od zamówienia i rodzaju wystawionego dokumentu  poinformujemy o procedurze zwrotu.

2. Wszystkie produkty posiadają gwarancję, producenta, importera, sprzedawcy.

3. Dokładamy wszelkich starań, aby reklamacje były rozpatrywane w trybie ekspresowym. Natomiast w sporadycznych przypadkach mogą się one przedłużyć maksymalnie do 23 dni roboczych z przyczyn od nas niezależnych.

4. Reklamacje na produkty oryginalne posiadające gwarancje producenta są realizowane na zasadach odpowiadającym danemu producentowi.

5. Reklamacje na tusze i tonery zamienne są realizowane przez naszą firmę.

6. W przypadku wystąpienia problemu z jakimkolwiek produktem prosimy o kontakt w tej sprawie. Często udaje się taki problem rozwiązać telefonicznie/mailowo. Jeżeli nie ma możliwości zdalnego rozwiązania problemu wtedy informujemy klienta o możliwości złożenia reklamacji i procedurze.

7. W przypadku wadliwości produktu i jego reklamacji w pierwsze kolejności podejmowana jest próba rozwiązania problemu. Gdy problem nadal będzie występował wtedy następuje wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy w zależności od rodzaju problemu i prawdopodobieństwa jego rozwiązania. Jeżeli wymiana produktu nie rozwiąże problemu następuje jego zwrot jednoznaczny ze zwrotem pieniędzy za zakup. 

8. Gwarancja oraz realizacja reklamacji i zwrotów obowiązuje tylko na terenie Polski. 

9. Marka PRISM oprócz gwarancji na produkt (tusze, tonery, materiały eksploatacyjne) daje również 6 miesięczną gwarancję na urządzenie w którym stosowane są produkty tej marki. W przypadku uszkodzenia w tym czasie urządzenia z winy produktów marki PRISM urządzenie naprawiane jest na koszt producenta Prism pod warunkiem wcześniejszego zgłoszenia problemu i otrzymaniu instrukcji w jaki sposób będzie przebiegała procedura naprawy.


VIII. PAKOWANIE PRODUKTÓW PRZED WYSYŁKĄ NA REKLAMACJE

Tusz 3 kolorowy:  Tusz NIE MOŻE być zaklejony tasiemką, ani klipsem (duży plastikowy element zabezpieczający przed wylaniem tuszu), który czasami jest założony od nowości (zaklejenie spowoduje pomieszanie kolorów). Należy bez żadnego zabezpieczenia włożyć do szczelnego woreczka, a następnie do firmowego pudełka, albo zastępczego. Najlepiej wysłać w kopercie bąbelkowej, aby tusz nie został uszkodzony mechanicznie.

Tusz czarny i pojedynczy kolor:  Tusz NALEŻY zakleić tasiemką, albo klipsem (duży plastikowy element zabezpieczający przed wylaniem tuszu) , w zależności co było zastosowane w danym modelu tuszu. Następnie  wkładamy do szczelnego woreczki i do opakowania firmowego, albo zastępczego. Najlepiej wysłać w kopercie bąbelkowej, aby tusz nie został uszkodzony mechanicznie.

Toner:  Toner NALEŻY zapakować do firmowego, napowietrzonego opakowania, albo zabezpieczyć w inny sposób, a następnie do pudełka.


IX. POLITYKA PRYWATNOŚCI

Strona www.ABCdruku.pl wykorzystuje ciasteczka cookies. Są to małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze osoby odwiedzającej stronę. Służą do prawidłowego poruszania się po stronie umożliwiając takie czynności jak: dokonywanie zakupów, zapamiętywanie zawartości koszyka, zapamiętują na określony czas zalogowanego użytkownika, dzięki czemu nie trzeba się logować wchodząc na każda stronę, a także zapamiętują dane formularzy wpisane wcześniej, tak aby nie trzeba ich było ponownie wprowadzać za każdym razem. Cookies są usługa udostępniana przez wszystkie przeglądarki i są czymś zupełnie normalnym i nieszkodliwym dla komputera użytkownika.

Odwiedzający stronę może oczywiście zablokować możliwość zapisywania plików cookies. Należy jednak pamiętać, że w tym przypadku dokonanie transakcji, czy poruszania się po stronie może zostać znacznie ograniczone ze względów technicznych. Blokadę można dokonać w każdej z najpopularniejszych przeglądarek:

Internet Explorer

Firefox

Chrome

Opera

Safari

Stosujemy dwa rodzaje plików cookies: Sesyjne - pliki przechowywane na komputerze użytkownika od momentu wejścia na stronę do momenty wyjścia ze strony i zamknięcia przeglądarki. Służą one do poprawnego poruszania się po sklepie i zapamiętywania towarów wrzucanych do koszyka. Stałe - przechowywane na komputerze użytkownika przez okres czasu określony w ustawieniach jego przeglądarki, lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika. 

Strona www.ABCdruku.pl korzysta z usług Google. Google w ramach monitorowania ruchu na stronie może pobierać od użytkownika parametry związanych z tym ruchem takie jak np. adres IP użytkownika, rodzaj przeglądarki itp. Użytkownik korzystający z witryny www.ABCdruku.pl wyraża zgodę na pobieranie tych informacji przez Google i wykorzystanie ich zgodnie z prawem i Polityką prywatności Google. 

Wszystkie dane osobowe podawane przez klientów służą tylko i wyłącznie do wystawienia faktury, rachunku i realizacji zamówienia. Nie są w żaden inny sposób przetwarzane i wykorzystywane. Dokonując transakcji klient wyraża zgodę na użycie tych danych dla potrzeb realizacji zamówienia.

We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego. W przypadku rozbieżności między postanowieniami regulaminu, a przepisami pierwszeństwo mają przepisy prawa polskiego.


Mapa strony | Kontakt | Formy płatności | Regulamin | Pomoc i reklamacje | Dostawa i dostępność